Biuletyn Informacji Publicznej
Biebrzański Park Narodowy

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Przejdź do: www.biebrza.org.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

ZP-1/2014 LIFE 11 NAT/PL/422 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Odtworzenie ekosystemów nieleśnych poprzez wykonanie zabiegów usunięcia nalotu i podrostu roślinności drzewiastej i krzewów oraz zbioru i wywozu biomasy z powierzchni zabiegów na obszarze Górnej Biebrzy
data opublikowania zdarzenia: 2014-03-11 10:40
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: wtorek 2014-03-11
Data końca składania ofert: środa 2014-04-16 godz. 12:00
Oznaczenie: ZP-1/2014 LIFE 11 NAT/PL/422
Szczegółowa informacja:

Polska-Goniądz: Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie

2014/S 049-081904

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Biebrzański Park Narodowy
Osowiec-Twierdza 8
Osoba do kontaktów: Tomasz Powałko
19-110 Goniądz
POLSKA
Tel.: +48 857380620
E-mail: sekretariat@biebrza.org.pl
Faks: +48 857383021

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.biebrza.org.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej

Inna: Państwowa osoba prawna
 

I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności

Środowisko
 

I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
 

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis

II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:

„Odtworzenie ekosystemów nieleśnych poprzez wykonanie zabiegów usunięcia nalotu i podrostu roślinności drzewiastej i krzewów oraz zbioru i wywozu biomasy z powierzchni zabiegów na obszarze Górnej Biebrzy”.
 

II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług

Usługi
Kategoria usług: nr 27: Inne usługi
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Biebrzański Park Narodowy.
 

Kod NUTS PL343

II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

Ogłoszenie dotyczy zawarcia umowy ramowej
 

II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej

II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu

Odtworzenie ekosystemów nieleśnych poprzez wykonanie zabiegów usunięcia nalotu i podrostu roślinności drzewiastej i krzewów oraz zbioru i wywozu biomasy z powierzchni zabiegów na obszarze Górnej Biebrzy”.
 

II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

77000000

II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
 

II.1.8)Części

To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
 

II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
 

II.2)Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:

Odtworzenie ekosystemów nieleśnych poprzez wykonanie zabiegów usunięcia nalotu i podrostu roślinności drzewiastej i krzewów oraz zbioru i wywozu biomasy z powierzchni zabiegów na obszarze Górnej Biebrzy.
 

II.2.2)Informacje o opcjach

Opcje: nie
 

II.2.3)Informacje o wznowieniach

Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
 

II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji

Informacje o częściach zamówienia

Część nr: 1 Nazwa: Część I zamówienia – odkrzaczanie ręczne

1)Krótki opis

1. Przedmiotem zamówienia jest:
a.) wykonanie zabiegów ręcznego odkrzaczania przy użyciu pilarek i kos spalinowych na wysięgniku na nieruchomościach gruntowych stanowiących własność Biebrzańskiego Parku Narodowego zlokalizowanych na działkach: obręb ewidencyjny Kropiwno – nr 247, obręb ewidencyjny Szuszalewo – nr 98/2, nr 99/2, nr 100/2 oraz obręb ewidencyjny Jałowo – nr 369/2. Zabiegi mają polegać na jednorazowym usunięciu z nalotu i podrostu roślinności drzewiastej i krzewów na podanych wyżej powierzchniach działek wraz ze zbiorem i wywozem powstałej biomasy z powierzchni zbiegów. Lokalizację obszaru wyznaczonego do zabiegów przedstawiono na mapie w Załączniku nr 9 do SIWZ. Szczegółowy opis działek z podaną powierzchnią do zabiegu i podziałem na części zamówienia, na których przeprowadzone zostaną zabiegi znajduje się poniżej – w Tabeli nr 1. Należy wziąć pod uwagę, iż obszar objęty pracami jest terenem trudno dostępnym, podmokłym o podłożu torfowym.
 

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

77000000

3)Wielkość lub zakres

Łączna powierzchnia zabiegu 16,45 ha.
 

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

Rozpoczęcie 16.8.2014. Zakończenie 30.11.2014
 

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 2 Nazwa: Część II zamówienia – odkrzaczanie mechaniczne

1)Krótki opis

1. Przedmiotem zamówienia jest:b.) wykonanie zabiegów mechanicznego odkrzaczania przy użyciu sprzętu mechanicznego na nieruchomościach gruntowych stanowiących własność Biebrzańskiego Parku Narodowego zlokalizowanych w dolinie Lebiedzianki (obręb ewidencyjny Krasnybór) na działkach ewidencyjnych nr: 794, 795, 796, 797, 799, 800, 801, 802, 803, 804, 805, 806, 807, 809, 810, 813, 814, 815, 821, 822, 823, 825, 826, 827, 828, 829, 830, 831, 832. Na wszystkich powierzchniach, przeznaczonych do mechanicznego odkrzaczenia należy pozostawić dobrze rozwinięte kępy krzewów jak i ich skupiska oraz wszystkie pojedyncze drzewa. Zabiegi mają polegać na jednorazowym usunięciu z nalotu i podrostu roślinności drzewiastej i krzewów na podanych wyżej powierzchniach działek wraz ze zbiorem i wywozem powstałej biomasy z powierzchni zbiegów. Lokalizację obszaru wyznaczonego do zabiegów mechanicznych przedstawiono na mapie w Załączniku nr 10 do SIWZ. Szczegółowy opis działek z podziałem na części zamówienia, na których przeprowadzone zostaną zabiegi znajduje się poniżej – w Tabeli nr 1. Należy wziąć pod uwagę, iż obszar objęty pracami jest terenem trudno dostępnym, podmokłym o podłożu torfowym.
 

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

77000000

3)Wielkość lub zakres

Łączna powierzchnia zabiegu 40,46 ha.
 

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

Rozpoczęcie 16.8.2014. Zakończenie 30.11.2014
 

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki dotyczące zamówienia

III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:

1. Wysokość wadium na poszczególne części zadania wynosi:
— Część I zamówienia: 500,00 PLN;
— Część II zamówienia: 800,00 PLN;
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu,
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c. gwarancjach bankowych,
d. gwarancjach ubezpieczeniowych,
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy:
37 1130 1059 0017 3397 2620 0005
Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które znajdzie się na koncie bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
4. W przypadku wnoszenia wadium w formach niepieniężnych stosowny dokument wadialny (oryginał) należy załączyć do oferty. Okres ważności dokumentów wadialnych nie może być krótszy niż okres związania ofertą.
Wadium wnoszone w formach niepieniężnych musi wyraźnie określać, iż wniesione w takiej formie wadium podlega zatrzymaniu na rzecz Zamawiającego w okolicznościach podanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
Wykonawca, który nie wniósł wadium w wymaganej formie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana zostanie za odrzuconą.
5. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie, jeżeli zostaną spełnione warunki określone w art. 46 ust. l i ust. 2 ustawy, z zastrzeżeniem ust 4a .
6. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
 

III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ.
 

III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

III.1.4)Inne szczególne warunki

Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
 

III.2)Warunki udziału

III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp – według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ,
2. Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- według wzoru Załącznik nr 6.
9. Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5–8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób, lub przed notariuszem.
10. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w części V pkt. 4 -8 SIWZ przedkłada:
10.1. dokumenty lub dokument wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że:
10.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
10.1.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
10.1.3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
10.1.4. zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10 i 11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
10.2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa
W części V. pkt. 10 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument powinien być wystawiony w terminie, jak w części V pkt 10 SIWZ.
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ;
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
5. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
6. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy oraz art. 24 ust. 1 pkt 10-11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
 

III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ.
 

III.2.3)Kwalifikacje techniczne

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ.
+
 

III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi

III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu

Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie
 

III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: nie
 

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury

IV.1.1)Rodzaj procedury

Otwarta
 

IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału

IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu

IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia

IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia

Najniższa cena
 

IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej

Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
 

IV.3)Informacje administracyjne

IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:

GB/ZP-WW/C2-4.
 

IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

nie
 

IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego

Dokumenty odpłatne: nie
 

IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

16.4.2014 - 12:00
 

IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom

IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

polski.
 

IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
 

IV.3.8)Warunki otwarcia ofert

Data: 16.4.2014 - 12:30
 

Miejscowość:

siedziba Zmawiającego, sala nr 38.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: kilka miesięcy.
 

VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): Zamówienie udzielane w ramach realizacji projektu LIFE 11 NAT/PL/422 „Ochrona siedlisk mokradłowych doliny Górnej Biebrzy”, współfinansowanego przez instrument finansowy LIFE Wspólnoty Europejskiej, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Biebrzański Park Narodowy.
 

VI.3)Informacje dodatkowe

VI.4)Procedury odwoławcze

VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

VI.4.2)Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Dział VI ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. „Prawo zamówień publicznych” (Tekst jednolity: Dz.U. z 2013.907) z późniejszymi zmianami).
 

VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

6.3.2014

                                                                                                                                                                                                      Zatwierdził:
                                                                                                                                                                                                       Dyrektor
                                                                                                                                                                  Biebrzańskiego Parku Narodowego

Metryka

  • data wytworzenia informacji: 2014-03-11
  • zdarzenie opublikował: Magdalena Chudek
    data dodania: 2014-03-11 10:39
Załączniki:
  • SIWZ z załącznikami.doc8.3MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Włodzimierz Wróblewski
      data wytworzenia informacji: 2014-03-11
    • załącznik opublikował: Magdalena Chudek
      data dodania: 2014-03-11 10:40
  • SIWZ z załącznikami.pdf1.2MB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Włodzimierz Wróblewski
      data wytworzenia informacji: 2014-03-11
    • załącznik opublikował: Magdalena Chudek
      data dodania: 2014-03-11 10:43
Odtworzenie ekosystemów nieleśnych poprzez wykonanie zabiegów usunięcia nalotu i podrostu roślinności drzewiastej i krzewów oraz zbioru i wywozu biomasy z powierzchni zabiegów na obszarze Górnej Biebrzy
data opublikowania zdarzenia: 2014-04-25 12:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: ZP-1/2014 LIFE 11 NAT/PL/422

Metryka

  • data wytworzenia informacji: 2014-04-25
  • zdarzenie opublikował: Magdalena Chudek
    data dodania: 2014-04-25 11:42
Załączniki:
Odtworzenie ekosystemów nieleśnych poprzez wykonanie zabiegów usunięcia nalotu i podrostu roślinności drzewiastej i krzewów oraz zbioru i wywozu biomasy z powierzchni zabiegów na obszarze Górnej Biebrzy
data opublikowania zdarzenia: 2014-06-12 09:00
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Oznaczenie: ZP-1/2014 LIFE 11 NAT/PL/422
Szczegółowa informacja:

umowa nr 4/2014 z dnia 20.05.2014 r zawarta z Mateuszem Glebą CLEAN GARDEN z siedzibą w  05-126 Nieporęt przy ul. Jana Kazimierza 155

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Magdalena Chudek
    data dodania: 2014-06-12 08:38
[drukuj]