Biuletyn Informacji Publicznej
Biebrzański Park Narodowy

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Przejdź do: www.biebrza.org.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

ZP-2/2014 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Biebrzańskim Parku Narodowym w roku 2014
data opublikowania zdarzenia: 2014-03-04 13:15
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: wtorek 2014-03-04
Data końca składania ofert: środa 2014-03-12 godz. 10:00
Oznaczenie: ZP-2/2014
Szczegółowa informacja:

Goniądz: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Biebrzańskim Parku Narodowym w roku 2014
Numer ogłoszenia: 71510 - 2014; data zamieszczenia: 04.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biebrzański Park Narodowy , Osowiec-Twierdza 8, 19-110 Goniądz, woj. podlaskie, tel. 85 738 0620, faks 85 738 30 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biebrza.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Biebrzańskim Parku Narodowym w roku 2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Biebrzańskim Parku Narodowym w roku 2014. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wraz z lokalizacją prac stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Do wykonania prac Wykonawca użyje własnych narzędzi, sprzętu oraz materiałów do wykonania ogrodzeń upraw, remiz śródleśnych. Szczegółowe terminy i kolejność wykonania poszczególnych prac, określone zostaną w Zleceniach (Załącznik nr 12 do SIWZ), sporządzonych przez właściwych terytorialnie leśniczych/konserwatorów. Odbiór ilościowo - jakościowy prac dokonywany będzie przez właściwych terytorialnie leśniczych/konserwatorów na druku Protokółu odbioru robót (Załącznik nr 13 do SIWZ) i będzie podstawą do wystawienia faktury za wykonaną przez Wykonawcę usługę. Należność za usługę będzie płatna na wskazane konto Wykonawcy w terminie do 18 każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, pod warunkiem przedłożenia do dnia 5 każdego miesiąca właściwych rachunków. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji prac, w stosunku do określonej w opisie przedmiotu zamówienia, w przypadku wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w czasie sporządzania SIWZ. Kompleksowe wykonawstwo prac w Obwodach Ochronnych: Trzyrzeczki, Tajno, Osowiec, Werykle, Kopytkowo z zakresu ochrony lasu i hodowli lasu (zagospodarowanie lasu) dotyczy 16 463 roboczo - godzin wraz z dostawą materiałów do wykonania ogrodzeń upraw leśnych i remiz śródleśnych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w następującej wysokości: 6 000 PLN (słownie: sześć tysięcy 00/100 PLN). Wadium może być wniesione w następującej formie: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia, w związku z czym Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Posiadają wiedzę i doświadczenie - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę w zakresie przedmiotu zamówienia na łączną kwotę o wartości co najmniej 60 000 złotych brutto.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej co najmniej 2 osobami posiadającymi zaświadczenia o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki(par. 21 rozporządzenia ministra środowiska 24 sierpnia 2006 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej Dz. ustawy z 2006 nr 161 poz. 1141).
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej co najmniej 2 osobami posiadającymi zaświadczenia o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki(par. 21 rozporządzenia ministra środowiska 24 sierpnia 2006 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej Dz. ustawy z 2006 nr 161 poz. 1141).
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych zawartych w ofercie. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, którą stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. Umowę może podpisać w imieniu Wykonawcy osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub pełnomocnik, który przedstawi pełnomocnictwo od osoby wymienionej w ww. dokumencie w oryginale lub uwierzytelnioną przez notariusza kserokopię pełnomocnictwa. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany umowy o przedmiotowe zamówienie publiczne w trybie przewidzianym art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych w sytuacji: a) zmiany wynagrodzenia wykonawcy na skutek zmiany ustawowej stawki podatku VAT, zmiana ta będzie konsekwencją zmiany stawek podatku VAT, b)konieczności zmiany umowy w zakresie ograniczenia rzeczowego zamówienia do wysokości środków, którymi dysponuje Zamawiający. Zmiana nastąpi w chwili odstąpienia od części robót z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia wykonawcy w oparciu o treść złożonej oferty, c)konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia lub terminów płatności będących następstwem zaistnienia siły wyższej, zmiana ta nastąpi o okres występowania okoliczności uniemożliwiających wykonywanie zamówienia, zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy o zamówienie publiczne, spowodowanych działaniem osób trzecich, konieczności zmiany terminów związanej z zapewnieniem finansowania zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biebrza.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Biebrzańskiego Parku Narodowego Osowiec-Twierdza 8 19-110 Goniądz pokój nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba Biebrzańskiego Parku Narodowego Osowiec-Twierdza 8 19-110 Goniądz pokój nr 14 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

                                                                                                                                                                                                                       Zatwierdził:

                                                                                                                                                                                                                      Z-ca Dyrektora

                                                                                                                                                                                                           Biebrzańskiego Parku Narodowego

                                                                                                                                                                                                                  mgr Andrzej Grygoruk

 

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Acewicz
    data wytworzenia informacji: 2014-03-04
  • zdarzenie opublikował: Magdalena Chudek
    data dodania: 2014-03-04 13:05
Załączniki:
Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Biebrzańskim Parku Narodowym w roku 2014
data opublikowania zdarzenia: 2014-03-13 11:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: ZP-2/2014

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Magdalena Chudek
    data dodania: 2014-03-13 10:28
Załączniki:
  • Wybór najkorzystniejszej oferty.pdf149.08kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Chudek
      data wytworzenia informacji: 2014-03-13
    • załącznik opublikował: Magdalena Chudek
      data dodania: 2014-03-13 10:29
Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Biebrzańskim Parku Narodowym w roku 2014
data opublikowania zdarzenia: 2014-03-27 09:00
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Oznaczenie: ZP-2/2014
Szczegółowa informacja:

Umowa nr 3/2014 zawarta w dniu 25.03.2014 z Ryszardem Bronakowskim Usługi Leśne Ruda ul. Białostocka 23/1 19-200 Grajewo

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Magdalena Chudek
    data dodania: 2014-03-27 08:53
[drukuj]