Biuletyn Informacji Publicznej
Biebrzański Park Narodowy

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Przejdź do: www.biebrza.org.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

Zp-32/2013 Zp-32/2013 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych budynku Centrum Edukacji i Zarządzania Biebrzańskiego Parku Narodowego w Osowcu-Twierdzy
data opublikowania zdarzenia: 2013-12-02
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: poniedziałek 2013-12-02
Data końca składania ofert: czwartek 2013-12-12 godz. 09:00
Oznaczenie: Zp-32/2013
Szczegółowa informacja:

Goniądz: Usługę sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych budynku Centrum Edukacji i Zarządzania Biebrzańskiego Parku Narodowego w Osowcu-Twierdzy
Numer ogłoszenia: 493580 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biebrzański Park Narodowy , Osowiec-Twierdza 8, 19-110 Goniądz, woj. podlaskie, tel. 85 738 0620, faks 85 738 30 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biebrza.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługę sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych budynku Centrum Edukacji i Zarządzania Biebrzańskiego Parku Narodowego w Osowcu-Twierdzy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych Centrum Edukacji i Zarządzania w Osowcu- Twierdzy 8. 2.Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych biura Centrum Edukacji i Zarządzania będzie świadczona codziennie od poniedziałku do piątku poza godzinami pracy jednostki, za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o ograniczonym dostępie np.:(kasa, archiwum, serwerownia, kancelaria tajna ), gdzie usługa ta musi być świadczona w obecności pracownika danej komórki organizacyjnej. Usługa sprzątania terenów zewnętrznych oraz wykonywanie bieżących czynności w budynku w ramach serwisu dziennego świadczona będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30 oraz w sobotę i niedzielę w czasie dyżurów turystycznych zmawiającego od 19 kwietnia 2014 r. do 20 września 2014 r. przez co najmniej 1 pracownika i związana będzie z: a.utrzymaniem na bieżąco czystości w łazienkach, pokojach biurowych, pokojach gościnnych, pomieszczeniu socjalnym, korytarzach, b.uzupełnianiem papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz dozowników z mydłem, c.niezwłocznego sprzątania w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 3.Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych Centrum Edukacji i Zarządzania w Osowcu-Twierdzy świadczona będzie przez co najmniej 3 pracowników codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 15:30 do godziny 19:00 4.Usługa sprzątania świadczona będzie przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu. Zakres usługi sprzątania oraz wykaz powierzchni zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ. 5.Wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do wykonywania powyższych usług są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. 6.Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów wynikających z zakupu środków czyszczących, dezynfekujących, pielęgnacyjnych, zapachowych, worków na śmieci, zawieszek do WC, mydła w płynie, papieru toaletowego i ręczników papierowych. 7.Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p. poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 8.Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w siedzibie Biebrzańskiego Parku Narodowego po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu. 9.W obiekcie Zamawiającego zatrudnionych jest ok. 90 pracowników.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi sprzątania, z których każda trwała co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu, w obiektach biurowych o łącznej powierzchni przekraczającej 2000 m2.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym do wykonania zamówienia jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunku w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym do wykonania zamówienia jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunku w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym do wykonania zamówienia jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunku w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biebrza.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biebrzański Park Narodowy Osowiec-Twierdza 8 19-110 Goniądz pokój nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2013 godzina 09:30, miejsce: Biebrzański Park Narodowy Osowiec-Twierdza 8 19-110 Goniądz pokój nr 14 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

                                                                                                                          Zatwierdził:

                                                                                                                        Dyrektor

Biebrzańskiego Parku Narodowego

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Chudek
    data wytworzenia informacji: 2013-12-02
  • zdarzenie opublikował: Magdalena Chudek
    data dodania: 2013-12-02 09:44
Załączniki:
  • SIWZ.pdf381.96kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Chudek
      data wytworzenia informacji: 2013-12-02
    • załącznik opublikował: Magdalena Chudek
      data dodania: 2013-12-02 09:45
  • Załącznik nr 1.pdf108.52kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Chudek
      data wytworzenia informacji: 2013-12-02
    • załącznik opublikował: Magdalena Chudek
      data dodania: 2013-12-02 09:45
  • Załącznik nr 2.pdf187.25kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Chudek
      data wytworzenia informacji: 2013-12-02
    • załącznik opublikował: Magdalena Chudek
      data dodania: 2013-12-02 09:47
  • Załącznik nr 3 pdf.186.18kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Chudek
      data wytworzenia informacji: 2013-12-02
    • załącznik opublikował: Magdalena Chudek
      data dodania: 2013-12-02 09:48
  • Załącznik nr 4.doc179.5kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Chudek
      data wytworzenia informacji: 2013-12-02
    • załącznik opublikował: Magdalena Chudek
      data dodania: 2013-12-02 09:49
  • Załącznik nr 5.doc122kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Chudek
      data wytworzenia informacji: 2013-12-02
    • załącznik opublikował: Magdalena Chudek
      data dodania: 2013-12-02 09:50
  • Załącznik nr 6.pdf199.93kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Chudek
      data wytworzenia informacji: 2013-12-02
    • załącznik opublikował: Magdalena Chudek
      data dodania: 2013-12-02 09:51
  • Załącznik nr 7.pdf139.55kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Chudek
      data wytworzenia informacji: 2013-12-02
    • załącznik opublikował: Magdalena Chudek
      data dodania: 2013-12-02 09:52
  • Załącznik nr 8.pdf185.36kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Chudek
      data wytworzenia informacji: 2013-12-02
    • załącznik opublikował: Magdalena Chudek
      data dodania: 2013-12-02 09:52
Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych budynku Centrum Edukacji i Zarządzania Biebrzańskiego Parku Narodowego w Osowcu-Twierdzy
data opublikowania zdarzenia: 2013-12-05 08:00
Typ zdarzenia: ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Oznaczenie: Zp-32/2013

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Magdalena Chudek
    data dodania: 2013-12-05 07:46
Załączniki:
  • zmiana ogłoszenia19.71kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Magdalena Chudek
      data dodania: 2013-12-05 07:46
Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych budynku Centrum Edukacji i Zarządzania Biebrzańskiego Parku Narodowego w Osowcu-Twierdzy
data opublikowania zdarzenia: 2013-12-13 16:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: Zp-32/2013

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Magdalena Chudek
    data dodania: 2013-12-13 15:13
Załączniki:
  • Wybór najkorzystniejszej oferty.pdf156.01kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Chudek
      data wytworzenia informacji: 2013-12-13
    • załącznik opublikował: Magdalena Chudek
      data dodania: 2013-12-13 15:16
Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych budynku Centrum Edukacji i Zarządzania Biebrzańskiego Parku Narodowego w Osowcu-Twierdzy
data opublikowania zdarzenia: 2014-01-15 10:20
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Oznaczenie: Zp-32/2013
Szczegółowa informacja:

Umowa nr 33/2013 z dnia 20.12.2013 r. zawarta z Zakładem Usług Gospodarczo-Socjalnych "ANTEMA" Sp.zo.o. 58-506 Jelenia Góra, Al. Jana Pawła II 8A

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Magdalena Chudek
    data dodania: 2014-01-15 10:22
[drukuj]