Biuletyn Informacji Publicznej
Biebrzański Park Narodowy

Wyszukiwarka

Odnośniki

Intranet

Zaloguj się
:
:

Przejdź do: www.biebrza.org.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

76827-2013 79511-2013 - przetarg nieograniczony

Aktualny okres składania ofert: od środa 2013-05-15 godz. 13:25 do środa 2013-05-22 poniedziałek 2013-05-27 godz. 11:00
Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Biebrzańskim Parku Narodowym w roku 2013
data opublikowania zdarzenia: 2013-05-15 13:25
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: środa 2013-05-15
Data końca składania ofert: środa 2013-05-22
Oznaczenie: 76827-2013
Szczegółowa informacja:

Goniądz: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Biebrzańskim Parku Narodowym w roku 2013
Numer ogłoszenia: 76827 - 2013; data zamieszczenia: 15.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biebrzański Park Narodowy , Osowiec-Twierdza 8, 19-110 Goniądz, woj. podlaskie, tel. 85 738 0620, faks 85 738 30 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biebrza.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Biebrzańskim Parku Narodowym w roku 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są :Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Obwodach Ochronnych Trzyrzeczki,Tajno,Osowiec, Kopytkowo Szczegółowe informacje zawarte są w Załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w następującej wysokości: 1000 PLN (słownie: jeden tysiąc 00/100 PLN), 2. Wadium może być wniesione w następującej formie: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego BGK oddział w Białymstoku konto nr 37 1130 1059 0017 3397 2620 0005 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiej części zamówienia dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna (poręczenia bankowe, gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej lub poręczenia udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości) należy załączyć w formie oryginału do oferty. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione przed upłynięciem terminu składania ofert tj. do dnia 22.05.2013 r., godz. 1100. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia w zakresie zagospodarowania lasu o wartości co najmniej 20.000 złotych brutto każde,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej co najmniej 2 osobami, które posiadają uprawnienia do pracy pilarkami spalinowym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej co najmniej 2 osobami, które posiadają uprawnienia do pracy pilarkami spalinowym

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferty wspólne: 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, 2)Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub uwierzytelnionej przez notariusza kopii), 3) oferta spełnić musi następujące wymagania: a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, b) warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia musi spełnić w całości przynajmniej jeden wykonawca, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy mogą spełnić wspólnie, c)wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. d)przed podpisaniem umowy, Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę, zawierającą, co najmniej: zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia oraz solidarnej odpowiedzialności za realizację zamówienia, określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biebrza.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Biebrzańskiego Parku Narodowego Osowiec-Twierdza 8 19-110 Goniądz, pokój nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2013 godzina 11:00, miejsce: siedziba Biebrzańskiego Parku Narodowego Osowiec-Twierdza 8 19-110 Goniądz, pokój nr 14 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Acewicz
    data wytworzenia informacji: 2013-05-15
  • zdarzenie opublikował: Bogusława Siłakowska
    data dodania: 2013-05-15 13:14
Załączniki:
  • SIWZ125.78kB
    SIWZ

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Acewicz
      data wytworzenia informacji: 2013-05-15
    • załącznik opublikował: Bogusława Siłakowska
      data dodania: 2013-05-15 13:16
  • Załącznik nr 1 do SIWZ43.06kB
    Załącznik nr 1 do SIWZ

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Acewicz
      data wytworzenia informacji: 2013-05-15
    • załącznik opublikował: Bogusława Siłakowska
      data dodania: 2013-05-15 13:17
  • Załącznik nr 2 do SIWZ38.98kB
    Załącznik nr 2 do SIWZ

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Acewicz
      data wytworzenia informacji: 2013-05-15
    • załącznik opublikował: Bogusława Siłakowska
      data dodania: 2013-05-15 13:18
  • Załącznik nr 3 do SIWZ72.67kB
    Załącznik nr 3 do SIWZ

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Acewicz
      data wytworzenia informacji: 2013-05-15
    • załącznik opublikował: Bogusława Siłakowska
      data dodania: 2013-05-15 13:20
  • Załącznik nr 4 do SIWZ51.47kB
    Załącznik nr 4 do SIWZ

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Acewicz
      data wytworzenia informacji: 2013-05-15
    • załącznik opublikował: Bogusława Siłakowska
      data dodania: 2013-05-15 13:21
  • Załącznik nr 5 do SIWZ42.25kB
    Załącznik nr 5 do SIWZ

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Acewicz
      data wytworzenia informacji: 2013-05-15
    • załącznik opublikował: Bogusława Siłakowska
      data dodania: 2013-05-15 13:22
  • Załącznik nr 6 do SIWZ37.98kB
    Załącznik nr 6 do SIWZ

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Acewicz
      data wytworzenia informacji: 2013-05-15
    • załącznik opublikował: Bogusława Siłakowska
      data dodania: 2013-05-15 13:23
  • Załącznik nr 7 do SIWZ42.07kB
    Załącznik nr 7 do SIWZ

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Acewicz
      data wytworzenia informacji: 2013-05-15
    • załącznik opublikował: Bogusława Siłakowska
      data dodania: 2013-05-15 13:23
  • Załącznik nr 8 do SIWZ53.19kB
    Załącznik nr 8 do SIWZ

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Acewicz
      data wytworzenia informacji: 2013-05-15
    • załącznik opublikował: Bogusława Siłakowska
      data dodania: 2013-05-15 13:24
  • Załącznik nr 9 do SIWZ59.54kB
    Załącznik nr 9 do SIWZ

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Acewicz
      data wytworzenia informacji: 2013-05-15
    • załącznik opublikował: Bogusława Siłakowska
      data dodania: 2013-05-15 13:25
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Biebrzańskim Parku Narodowym w roku 2013
data opublikowania zdarzenia: 2013-05-17 13:00
Typ zdarzenia: ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Data końca składania ofert: poniedziałek 2013-05-27 godz. 11:00
Oznaczenie: 79511-2013
Szczegółowa informacja:

Numer ogłoszenia: 79511 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
 

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 76827 - 2013 data 15.05.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Biebrzański Park Narodowy, Osowiec-Twierdza 8, 19-110 Goniądz, woj. podlaskie, tel. 85 738 0620, fax. 85 738 30 21.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1.
  • W ogłoszeniu jest: Wadium musi być wniesione przed upłynięciem terminu składania ofert tj. do dnia 22.05.2013 r., godz. 1100. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego..
  • W ogłoszeniu powinno być: Wadium musi być wniesione przed upłynięciem terminu składania ofert tj. do dnia 27.05.2013 r., godz. 1100. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV. 4.4.
  • W ogłoszeniu jest: 22.05.2013 godzina 11:00, miejsce: siedziba Biebrzańskiego Parku Narodowego Osowiec-Twierdza 8 19-110 Goniądz, pokój nr 14 (sekretariat)..
  • W ogłoszeniu powinno być: 27.05.2013 godzina 11:00, miejsce: siedziba Biebrzańskiego Parku Narodowego Osowiec-Twierdza 8 19-110 Goniądz, pokój nr 14 (sekretariat)..

 

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Acewicz
    data wytworzenia informacji: 2013-05-17
  • zdarzenie opublikował: Bogusława Siłakowska
    data dodania: 2013-05-17 12:42
Załączniki:
  • Zmiana treści SIWZ72.38kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Robert Acewicz
      data wytworzenia informacji: 2013-05-17
    • załącznik opublikował: Bogusława Siłakowska
      data dodania: 2013-05-17 12:48
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na „Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Biebrzańskim Parku Narodowym w roku 2013”znak sprawy- ZP-13/2013
data opublikowania zdarzenia: 2013-06-05 12:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: 79511-2013
Szczegółowa informacja:

Dotyczy: Postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na „Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Biebrzańskim Parku Narodowym w roku 2013”znak sprawy- ZP-13/2013.

 

 Zamawiający działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z poz. zm. ) niniejszym zawiadamia, że w prowadzonym postepowaniu w trybie przetargu nieograniczonego znak sprawy-ZP 13/2013 wybrano najkorzystniejszą ofertę nr 1 złożoną przez Wykonawcę :Usługi Leśne Ryszard Bronakowski, 19-200 Grajewo, Ruda, ul. Białostocka 23/1.

 

Uzasadnienie wyboru

Oferta ww. Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonej w specyfikacji  istotnych warunków zamówienia tj. zawiera najniższą cenę spośród przedstawionych w ofertach niepodlegających odrzuceniu oraz spełnia warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w związku z powyższym uzyskała najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiajacego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu złozono 2 oferty:

Tabela nr 1 Zestawienie złożonych ofert w postępowaniu.

 

 

Lp.

 

Numer

oferty

 

Nazwa (firma) oraz adres wykonawcy

Cena brutto oferty

Liczba punktów

w kryterium cena 100 %

Łączna

punktacja

1

1

UsługiLeśne Ryszard Bronakowski 19-200 Grajewo, Ruda, ul. Białostocka 23/1

51 612,00

100

100

2

2

Usługi Dekarsko-Ciesielskie Wojtach Krzysztof

ul. Jagiellońska 119-110 Goniądz

 

Wykluczono Wykonawcę

i odrzucono ofertę

 

 

Zamawiający na podstawie art. 92 ust.1 pkt 2 i 3 informuje, iż w niniejszym postępowaniu wykluczył Wykonawcę: Usługi Dekarsko-Ciesielskie Wojtach Krzysztof  ul. Jagiellońska
19-110 Goniądz
, który złożył ofertę nr 2 na mocy art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ponieważ w/w Wykonawca  nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert  w formie pieniężnej przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego zgodnie z wymaganiami zawartymi w dziale 12 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Jednocześnie Zamawiający  informuje, że w związku z art. 24 ust. 4 wymienionej ustawy ofertę nr 2 Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w terminie nie krótszym  niż 10 dni  od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeśli zawiadomienie to zostało przesłane

 w inny sposób niż określony w art. 27 ust. 2 ustawy Pzp.

 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Bogusława Siłakowska
    data dodania: 2013-06-05 11:06
  • zmodyfikował: Bogusława Siłakowska
    ostatnia modyfikacja: 2013-06-05 11:12
Załączniki:
[drukuj]